Klacht: Noodstop

op 18 april 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisterenmiddag zat ik in bus 50 naar Haarlem bij de kruising
Irenelaan -Mariastraat moest de chauffeur volop op de rem waardoor alle passagiers zich moesten vastgrijpen en ikzelf met mijn kin tegen de hoofdsteun van de stoel voor mij kwam dit was behoorlijk pijnlijk.De chauffer werd denk ik ingewerkt want er stond de hele rit iemand van Arriva naast hem. Deze man draaide zich om en riep alleen door de bus is iedereen nog heel ! Je bent eigenlijk nog beduusd van alles en voor je het weet rijdt de bus weer vrolijk verder. De chauffeur bood geen excuus en zei niets !En dit alles door het feit dat hij geen voorrang gaf aan een oude man op de fiets die lag er echt bijna onder. Hij reed veel te hard waardoor deze onnodige stop moest worden gemaakt !het was bus 8784 en het tijdsstip 14.25 uur .

dat de chauffer en de vooral de Meneer die naast hem stond [ want die leidde hem behoorlijk af met babbelen ] beiden hun excuus aanbieden en dat er van hogerhand wat strenger hierop wordt toegezien.Dat zei hierop worden aangesproken !

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2015 om 08:16 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva