Klacht: Slechte telefoon!!! Doet wat hij zelf wil,heeft een eigen leven,

[email protected] op 14 december 2019 over Nokia in de categorie Electronica - GSM

Heeeeel verwerk aan de oplader,. App werkt niet,opnieuw opstarten?????? Nou toe dan maar,middenin een mail of spel, of in 1 keer mail weg,of spel weg, plotseling schrik ik mij een hoedje,wat is dat nou voor ringtone????? Mijn telefoon, nooit deze ringtone gekozen Mijn Nokia spookt, baal zoooooo ontzettend!!!!! Heb deze telefoon 29 aug. Jl. Gekocht, een vriendin van mij maakte deze keuze, ze wilde mij helpen aangezien ik financieel niet in de positie ben om er zelf 1 te kopen,schoot zij het bedrag voor. Het komt wel goed. Nou mijn frustratie is nu zoooo hoog ,vandaar mijn bericht aan U. Hoe willen jullie dit oplossen? Er is nog een probleem,ben 2 dagen geleden gevallen met de fiets, had behoorlijk vaart , mijn pols gebroken en…. Mijn telefoon uit mijn tas op de straat gevallen….scherm beschadigd, verzekering? Laat mij niet lachen! Wat is dit nu weer voor een rare ervaring, weer een negatieve ervaring met de NOKIA,het houdt niet op! Ik nu wel. Afz Ans Wentink Pr.Margrietstraat 7 Gaanderen

Als ik op een eenvoudige manier gebruik kan maken, internet,whats app,spelletje en incidenteel bellen of gebeld worden, normaal gedrag toch,?? Niks teveel gevraagd,. Hoe zit het met de garantie, ik heb hem 3 maanden, 3 maanden ellende, frustratie en nog veel meer!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nokia

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nokia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]