Klacht: Nokia weigert reparatie binnen de garantieperiode

MizzMadd op 29 maart 2012 over Nokia in de categorie Electronica - GSM

Mijn Nokia C6 is binnen de garantieperiode kapot gegaan (ik had hem pas 9 maanden).

’s Avonds was er niets aan de hand (dat weet ik heel zeker aangezien ik er nog foto’s mee gemaakt heb) en de volgende morgen toen het alarm vd telefoon af ging bleef het scherm zwart.

Via de Hi heb ik het toestel opgestuurd. Een week later komt het toestel, nog steeds kapot, terug met de mededeling: “Garantie afgewezen door fabrikant”

Nadat ik 10 jaar alleen Nokia’s heb gehad (3310, 3410, N73, N82, N96, E72 en nu de C6) ben ik nu gelijk helemaal klaar met Nokia. Mijn volgende telefoon wordt zeker geen Nokia meer.
Wat ik verwacht valt geeneens onder “service verlenen” want dat zou t zijn als de garantietermijn voorbij was. Wanneer binnen de garantietermijn een telefoon niet eens gerepareerd wordt wat heeft deze zogenaamde garantie dan nog voor waarde?

Mijn zoon had een LG met hetzelfde probleem en die werd keurig netjes gerepareerd, Nokia stuurt zijn klanten met een kluitje het riet in.

De enige oplossing waar ik tevreden mee ben is natuurlijk alsnog de telefoon repareren.

Alle klachten die gemeld zijn door