Klacht: Klant onvriendelijk

Ronaldvzvz op 27 september 2019 over Nokia in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had een Nokia 8 maar ging kapot binnen garantie. Ter reparatie aangeboden maar onderdeel is niet te verkrijgen. Bijna 9 weken geen telefoon nu. Heb gevraagd om nieuwe Nokia 8 of een andere telefoon mét zelfde specificaties. Wat doet Nokia, ze zeggen ik krijg een Nokia 8.1 de opvolger van de 7.
In alles is deze telefoon minder dan de Nokia 8.
Daar ga ik dus niet mee accoord .
Dit is een hele kwalijke zaak dat je als consument van kastje naar de muur gestuurd wordt en dat je afgescheept wordt met minder.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik een Nokia 8 of een Nokia met de zelfde specificaties of meer heeft en niet voor minder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nokia

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nokia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door