Klacht: kapotte nokia n97 mini

Roxjeee op 18 april 2012 over Nokia in de categorie Electronica - GSM

in een half jaar heb ik al 2 nokia’s n97 mini gehad.
bij de eerste deed na 3 maanden de netwerkverbinding etc het niet meer deze mobiel heb ik 2e hands gekocht maar deed het in eerste instantie wel zoals het hoort.
nadat deze nokia dus ”kapot” was gegaan heb ik een nieuwe gekocht bij iemand die hem met de complete doos en boekjes kon leveren deze nokia is echter nooit gebruikt en zat nog helemaal in de verpakking.de telefoon heb ik in januari 2012 aangeschaft en is vandaag 18 april 2012 zonder reden kapot gegaan.
terwijl ik gebruik maakte van whatsapp begon het beeldscherm erg vreemd te doen en daarna deed hij niks meer.
ik heb hem al uit gehad en aan de oplader maar het beeldscherm doet het helemaal niet meer verder is hij niet in aanraking geweest met water of andere middelen waardoor hij eventueel stuk kan gaan.
ook heb ik hem niet laten vallen en het beeldscherm is echt als nieuw zonder enkel gebruikerspoor.
ik baal hier heel erg van omdat het op een paar dingen na toch best een fijne mobiele telefoon is en ik er ook echt veel plezier van heb.
zoals een vorige klacht over het geheugen dat vol is en bij het verwijderen van bestanden nog steeds aangeeft vol te zitten heb ik precies dezelfde op en aanmerking en verder loopt mijn netwerk ook regelmatig vast.

omdat ik deze telefoon via internet heb gekocht heb ik er helaas geen garantie op maar zou het wel heel tof vinden als u mij een goede en goedkope oplossing kan bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door