Klacht: Nogmaals klachten vakantie en klacht word niet gehoord!

op 02 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Nogmaals mijn klacht(en) die niet zijn opgelost!

Klacht 1:
Wij verbleven 8 dagen in hotel la palma teneguia princess. Voor het verblijf zijn we gewaarschuwd dat er werkzaam heden bij een toilet gebouw zijn. Dit is prima aangezien er genoeg andere toiletten zijn. Tijdens ons verblijf waren er helaas veel meer verbouwingen gaande. zo zijn wij elke ochtend gestoord door verbouwingen boven en buiten onze kamer! van verschuiven van meubels tot drillen aan toe. Elke ochtend lagen we wakker hierdoor en konden wij niet uitslapen. Mijn vriendin stapt met haar voet ook nog eens in achtergelaten schroefje, en hebben andere schroefjes opgeraapt en weggegooid. Deze kwamen waarschijnlijk uit de bielsen over het pad die zijn open gedrild.

Klacht 2:
door vertraging in de vlucht en het transfer naar hotel via een ander hotel eerst komen wij 10 minuten voor sluiting van restaurant aan met lege maag. we mogen snel wat eten terwijl alles voor ons neus word opgeruimd. er word geen rekening gehouden met ons hierbij.

Bij checkout geven wij dit netjes aan en vragen om evt een lunch voordat wij vertrekken ter compensatie zodat wij wel de aantal maaltijden kunnen nuttigen waarvoor wij betalen. we krijgen te maken met een enorm sacherijnige receptie die ons met pijn en moeite een maaltijd aanbieden.

Klacht 3:
De receptie over het algemeen wist veel vragen niet te andwoorden en reageerd nors. Wij vragen hoelaat de shuttle terug vertrekt. dit zou in de map staan van neckerman maar dit stond er niet in. wij vragen de receptie om op de website voor ons te kijken omdat we hiervoor betaald hebben en naar het vliegveld moeten natuurlijk! eerste keer vragen was de receptie zo bot dat we het de dag erna aan een ander zijn gaan vragen! met nogmaal pijn en moeite help een van de receptie ons de dag erna.

Iritatie: Wifi kost geld, prima. maar enkel te gebruiken in de lobby! Erg gelimiteerd voor een hotel resort als deze. zonder internet kunnen wij ook niet online checken naar de shuttle. de receptie verplicht je gewoon internet aan te schaffen hiervoor.

Klacht 4:
Het eten zien wij wel 3 of 4 keer terug komen op het buffet. de brocoli is eerst doorgekookt als groente, dag erna over een salade verdeeld en dag 3 een brocoli soep. desserts staan soms 4 dagen hetzelfde. 4 dagen de “tiramisu” van het italie thema. De kwaliteit is niet in orde. veel vlees vis gefrituurd en alles door gegaard en doorgebakken. Ik ben niet kieskeurig maar verwacht absoluut meer van het grootste hotel van la palma met 4 sterren.

Klacht 5:
Ik heb al eerder deze klacht aangegeven en word afgewimpeld met een half antwoord vol fouten. Ik word niet eens op alle punten beantwoord en er word mij gevraagd om de klacht opnieuw te formuleren. overigens word mijn klacht beoordeeld als opgelost! Deze klachtenservice vind ik tot nu toe spijtig genoeg zeer teleurstellend.

Extra informatie
Aantal personen: 2
Datum: 30-05-2016
Reisduur: 8 dagen
Touroperator: Neckermann
Boekingscode: NVN:AANB:VL::SPC:2:15901A::
Reserveringsnummer: 84511217 (Akkoord)
Reisinformatie: 30-05-2016, 8 dagen, 2 pers.
Canarische Eilanden – La Palma – Fuencaliente
Hot. palma teneguia princes

Met vriendelijke groet,

Jeffrey van Beek

Gewenste Oplossing:

Zoals eerder vermeld vraag ik om compensatie van deze rusteloze vakantie vol irritaties. Natuurlijk verwacht ik dat mijn klacht serieus word opgenomen en niet word afgewimpeld alsof deze is opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

9 maanden geleden - Geachte heer van Beek, hartelijk dank voor uw klacht op klacht.nl. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de afdeling Customer Service. Via het reisbureau zal een terugkoppeling volgen, alwaar geboekt. Zij zijn uw contactpersoon voor al uw vragen en/of opmerkingen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 06 augustus 2016 om 02:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Pastapotje