Klacht: Nogmaals, geen levering product

op 18 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

6 december heb ik jullie een bericht gestuurd met de vraag, waar blijft mijn Lederen tas met toetsenbord.
Jullie gaven aan dat als het voor 17 december niet binnen is gekomen. jullie een nieuwe zullen toezenden.
Is dit nu het geval?

1211060702393208 Bestelnummer
2503469 ID

Vernieuwde zending

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 december 2012 om 04:19 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin meer informatie over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Wij willen u verder graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

De Klantendienst
MiniInTheBox