Klacht: nog te ontvangen: 3 maal 8,60 euro verzendkosten!

op 08 oktober 2016 over 4Launch in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een kapotte printer ontvangen tot 3 maal toe en deze retour gestuurd. Ik wacht na een jaar nog steeds op de verzendkosten retour betaling van 3 maal 8,60 euro wat jullie wettelijk verplicht zijn retour te betalen.

Gewenste Oplossing:

bij betaling van 3 maal 8,60 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar 4Launch over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door 4Launch in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4Launch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4Launch

Heeft op 20 oktober 2016 om 23:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Uw case is nader bekeken. Hierbij blijkt dat de verzendkosten die u gemaakt heeft, niet gemaakt hadden hoeven te worden, daar wij de mogelijkheid hadden geboden om de verzending(en) kosteloos via ons antwoordnummer te laten plaatsvinden. Mede om die reden zijn deze kosten in eerste instantie niet vergoed. Na intern overleg is besloten om dit bij wijze uitzondering in uw geval alsnog te compenseren. Op deze manier kunnen we de case als afgerond beschouwen. Betreft dezelfde case als ref 552054.

4Launch - Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door PH1985