Klacht: Nog steeds teveel plastic.

op 09 februari 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nadat Albert Heijn de gratis plastic tassen heeft afgeschaft, heeft het in plastic verpakken van groente een vlucht genomen! Nu heeft de klant niet eens meer de keuze om milieubewust te kopen. Zelfs de biologische groente wordt tegenwoordig in plastic gestopt! En niet in het ‘verantwoorde’ gerecyclede plastic dat vroeger nog gebruikt werd voor de paar bio producten die blijkbaar een jasje nodig hadden, maar hardcore plastic.
Ik heb de hele trend nooit begrepen. Ik zit niet te wachten op gesealde spitskool, komkommers, wortels (waarom?!!) enz enz..
Wat is er in een paar jaar tijd gebeurd? Is de winkel smeriger geworden? Het vervoer te ruig voor naakte groente? Het is echt belachelijk, zeker in deze tijden waar we allemaal ons best doen om de natuur te redden..
Ik ga alleen nog maar naar winkels die geen overdaad aan plastic gebruiken.
Albert Heijn is mij kwijt.

Wanneer AH stopt met vrijwel alle groente in plastic te verpakken, kom ik met alle plezier weer boodschappen doen bij de Appie.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlineke