Klacht: Nog steeds ons geld niet terug

op 19 oktober 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Inmiddels is er 3,5 week geleden beslag gelegd op onze rekening. Een bedrag van rond de 2500 euro. Openstaande boetes van in totaal rond de 650,- Direct vervroegde verklaring aangevraagd bij de bank en die hebben dit gelijk geregeld. Inmiddels 3,5 week verder dus, en nog steeds het restant van ons geld niet terug. Canock Chase al meerdere malen gebeld, maar wordt niet opgenomen en als er wel wordt opgenomen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Vorige week woensdag 12 oktober contact gehad, en werd medegedeeld dat het inderdaad nog niet geregeld was, maar dat er spoed achter zou worden gezet. Maandag 17 oktober met de bank gesproken en die geven aan dat ze niet alle documenten van Cannock Chase hebben ontvangen, dus kunnen zij het niet afronden en het resterende bedrag vrijgeven. Nu vandaag 19 oktober iemand van Cannock weer aan de lijn gehad, maar die kon er niets van vinden en ging het uitzoeken en zou mij binnen een uur terugbellen. Inmiddels 3 uur later geen telefoon ontvangen en probeer ik ze al een half uur te pakken te krijgen, maar krijg niemand te spreken. Kortom, worden aan het lijntje gehouden en er wordt geen actie ondernomen om ervoor te zorgen dat het geregeld wordt. inmiddels 3,5 week verder. Te schandalig voor woorden.

WIJ ZIJN EEN GEZIN MET 3 KINDEREN EN WILLEN ONS GELD TERUG!!!!!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y GVM