Klachten over HockeyLoverz

Hieronder kunt u zien welke klachten er over HockeyLoverz zijn gemeld. Lees meer >

23% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Feest/Festival/Evenement

1.8 /10
29 stemmen

Tijdslijn

terugbetaling

Klacht van Bram_v_B op 18 augustus 2022 over HockeyLoverz in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nog steeds geen bedrag terug ontvangen. Eerst onder verwijzing naar het door het programma Boos geposte item een eerste reactie ontvangen (20 juni). Na verstrijken van de genoemde termijn twee keer rappel verzonden. Nog steeds nul reactie en geen bedrag... Lees meer

Restitutie

Klacht van Sam van Wagensveld op 02 augustus 2022 over HockeyLoverz in de categorie Feest/Festival/Evenement

Ik heb mijn restitutie voor hockeyloverz 2021 nogsteeds niet terug. Ik had mijn gegevens ingevuld en ze hadden mij beloofd dat ik mijn geld voor 31 juli 2022 terug zou hebben, echter heb ik het nog niet terug. Lees meer

geen geld terug

Klacht van Merel van Knippenberg op 05 juli 2022 over HockeyLoverz in de categorie Feest/Festival/Evenement

Helaas na vele verzoeken aan de organisatie van HockeyLoverz, heeft mijn dochter tot op heden nog steeds niet haar geld retour ontvangen. Wij zijn heel boos en teleurgesteld over de gang van zaken. Geen communicatie mogelijk en al maanden wachten... Lees meer