Klacht: nog steeds niks! ondanks opnieuw aanvragen.

op 17 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag
steeds wordt er iets anders verteld en geen van alle klopt.
ene keer wordt gezegd eind dec. dan jan. 17 of er wordt gezegd opnieuw aanvragen.
Ik had begin dec. 2 al opnieuw aangevraagd omdat ik niks gehoord had en zelfs dan heb ik nog niks gehoord. Eveneens als mijn ouders die ook altijd automatisch bericht krijgen.

Gewenste Oplossing:

Graag bericht via mail wanneer nou echt de betaling en beschikking de deur uitgaat.
MET SPOED het heeft lang genoeg geduurd dat gedraai.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 25 februari 2014 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de aanvraag voor een Wtcg-tegemoetkoming over 2012 van deze klant behandeld. In een brief hebben wij de klant laten weten welke beslissing wij hebben genomen. We gaan ervan uit dat hiermee deze klacht is afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mariska L.