Klacht: Nog steeds niets ontvangen

op 12 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

33 dagen na bestelling nog steeds geen bestelling ontvangen. Levertijd is 10 tot 20 dagen, dat is dus onjuist.
Bij navraag alleen een automatic replay standaardantwoord.
Zo kun je niet verwachten dat mensen nog een tweede keer bestellen.

Zo snel mogelijk mijn bestelling in huis.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 februari 2014 om 07:11 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben op 16 februari een email naar u gestuurd naar uw inlog email van Miniinthebox. Wij vragen u contact met ons opnemen met een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Account'- ‘Mijn vragen’ inlogt op onze site. De vraag ID is: 5232523

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door canisius