Klacht: Nog steeds niet verholpen

op 20 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nu ondertussen 20 juli! de eerste klacht op klacht.nl gezet op 9 Juli nog steeds geen reactie. Ben nu al sinds 2 juni bezig met UPC om alles werkend te krijgen.
Op dinsdag 10 juli wederom de bel TPG post weer voor het leveren van een televisie modem voor het aanvragen van het alles in een pakket dit is ondertussen al de 3e keer! nee ik hoef geen nieuwe kastjes die zijn al geleverd begin juni alles moet nog werken zoals we dat besteld hebben is dat nou zo lastig ?? incaseren kunnen ze in ieder geval wel. Vervolgens op donderdag 12 juni wederom weer een welkomstbrief voor het aanvragen van het alles in een pakket en de spullen worden opgestuurd, dus maar weer afwachten wanneer de TPG post voor de deur staat. 30 juni voor de laatste keer gebeld met de klantenservice wederom is er toen mij gegarandeerd dat binnen 24 uur het royaal pakket op beiden kasten het zou doen, tot op heden op de 2e kast nog steeds niet in orde gemaakt maar de rekening wordt wel geincasseerd! op me vorige klacht van klacht.nl hebben ze niet gereageerd ik weet ondertussen niet meer wat ik moet doen.

Dat alles na behoren werkt zoals we hebben afgesproken en zouden afnemen.
Verder excuses voor de waardeloze klantenservice en een compensatie voor het niet ontvangen van de afgenomen producten en de gedane moeite/ gemaakte kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door amberverblauw25