Klacht: Nog steeds niet geleverd

op 17 juni 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Betreft ordernummer GB4496570, dealnummer 11807 dat ik 06/06/2027 bij jullie bestelde, dadelijk betaalde, en waarvan de zending binnen 2 dagen zou gebeuren…tot op heden heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen…nochtans liggen noch belgie …noch nederland op verschillende continenten en weet ik uit ervaring dat een bestelling die binnen 2 dagen zou verzonden zijn….dan binnen 4 dagen op de stoep zou moeten staan…dus tenzij de led projector met een boot van China moet komen en dan vanuit Amsterdam met een riksja moet komen…vraag ik mij af waar nu 11 dagen later mijn bestelling blijft…trouwens waarom wordt er niet geantwoord op de mail die ik zond naar de klanteninfo?

Wanneer mijn.bestelling uiterlijk eind deze week geleverd wordt of er een terugbetaling gebeurd....

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Reactie van de melder van de klacht Andy Peeters

5 maanden geleden - Dit is geen bericht van groupdeal maar van diegene die groupdeal de klacht stuurde....Wauw....geweldige oplossing kreeg ik van jullie per mail...leverancier (wss Ali express uit china šŸ˜£) laat weten dat er vertraging is...nou...daar heb ik geen boodschap aan...als het ding verzonden zou geweest zijn zoals ze me gemailed hebben...dan was het nu aangekomen...dat valt bij mij onder moedwillig liegen en wie beloftes niet nakomt moet dan maar op de blaren zitten...pakket gaat per retour terug...nog beter....ik aanvaard het niet meer als ze aan de deur staan...dit is geen service...dit is mensen bezeiken!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 20 juni 2017 om 13:23 geantwoord

Beste heer Peeters,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet bij u geleverd is!
Wel heeft er bij de deal en op uw bevestiging vermeld gestaan dat de LED projector binnen een werkweek verzonden zal worden, dus binnen twee werkdagen is helaas niet het geval geweest.
Dat neemt uiteraard niet weg dat de order ondertussen inderdaad helaas vertraagd is.
Hierover hebben wij contact gehad met de leverancier en hij heeft aangegeven dat uw bestelling morgen zal worden verzonden.
Op dat moment krijgt u ook een mail met daarin de track & trace code om het pakketje te volgen. Vervolgens zal het ongeveer 2 werkdagen later bij u worden bezorgd.
Dat betekent dat u de projector deze week nog in huis heeft.

In ieder geval onze excuses voor het ongemak!

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl