Klacht: Nog steeds niet bezorgd

op 04 september 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sms bericht; verwachtte bezorgtijd 4 september tussen 18:00-19:54 uur.
Eindstand nog steeds geen telefoon…na 3x gebeld te hebben met de klantenservice van reviva, waarvan 1x zonder pardon werd opgehangen na 20 min wachten, werd mij bij de 3e keer toegezegd dat de dame met de koerier zou bellen om te vragen of hijzij met mij contact op kan nemen voor de bezorgtijd.
Het is nu 22:30 uur en hoe schandalig ook, geen vertragings sms en geen belletje van de koerier gehad.
Het is echt te zot voor woorden hoe hier mee wordt omgegaan. Hoeveel klanten ontevreden zijn met deze bezorgdienst. Tele2 doe er iets aan!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik netjes gebeld wordt en met de oplossing om woensdag 5 september 2018 mijn telefoon geleverd te hebben tussen 18:00-19:54.
En dan wel op mijn eigen adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 18 september 2018 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thaantje,

Allereerst bieden wij onze excuses aan voor de late reactie. In ons systeem is te zien dat de afspraak op 4 September is veranderd, waardoor het pakketje niet is bezorgd. Helaas blijkt dat u daar zelf niet over op de hoogte was. We kunnen zo niet uitleggen hoe dat kan, dus dat gaan we onderzoeken. We zagen wel dat uw pakketje ondertussen gelukkig al is bezorgd.

Met vriendelijke groet, Planning Reviva Last Mile

Alle klachten die gemeld zijn door Thaantje