Klacht: Nog steeds in afwachting van teruggaaf onverbruikte brandstof

op 12 juli 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rental agreement: 30377755
Interrent (onderdeel Europcar)
Miss LIGTENBERG ,MARGA
Reference: EU11817814

We brought the car back full fuel on the 19th of june. Everything was ok. They said to me that I will receive the €72,00 for the fuel back in 2 days. But so far i didn’t receive anything. I have send several emails, no respond. The customer service by their website can’t help me. They can only say contact our customerservice by email. The Phone number in Spain I can’t contact.

Gewenste Oplossing:

When I get my money back of 72 euro's as promised

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Europcar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 14 juli 2017 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ligtenberg,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring. Ik adviseer u om contact op te nemen met Auto Europe, uw reserverende partij. Zij hebben het mandaat om de klacht in behandeling te nemen voor u.

Ik vertrouw u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Heeft op 14 juli 2017 om 20:57 geantwoord

Ik hoor heel graag hoe het het kan dat je de auto netjes met een volle tank inlevert. Vlak voor het vliegveld nog de tank vol gegooid en dat ze je zeggen binnen 2 dagen krijgt u uw geld terug. Vervolgens krijg je een factuur waar ze de brandstofkosten in rekening brengen. Interrent is niet bereikbaar en antwoord ook mijn mails niet. Interrent kan mij toch wel antwoorden. De service is erg slecht! Waarom kan dit niet gewoon met Interrent zelf opgelost worden. Ik zal de vraag bij Auto Europe neerleggen, maar betreur dat ik niet direct kan oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door MargaLigtenberg