Klacht: NOG STEEDS GEEN TICKETS JUSTIN BIEBER!!!

op 07 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Verbaasd ben ik dat mijn klacht over Ticket tribune de status “opgelost” heeft terwijl er NIKS opgelost is. Ik heb nl nog steeds geen tickets voor het concert van Justin Bieber morgen, waar ik samen met mijn dochtertje naar toe zou gaan. Ticket tribune zegt dat ze hun uiterste best zullen doen, maar nog steeds zonder resultaat. Dit is toch geen OPLOSSING?!? Zit hier met een intens verdrietig kind…

Tevreden ben ik als ik de tickets heb, die ik al in februari besteld heb! (Zitplaatskaarten)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 14:44 geantwoord

Beste mevrouw Kalders,

We hebben een tijd lang geen notificaties ontvangen van nieuwe klachten op deze website en ronden daarom nu graag uw openstaande klacht af.

Helaas zien wij dat we niet in staat waren om vorig jaar tijdig uw ticket voor Justin Bieber te verzenden. Na annulering van de order hebben wij u daarom het volledige aankoopbedrag gerestitueerd.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door AnjaK.