Klacht: Nog steeds geen terug betaling ontvangen

op 14 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Eind december heb ik i.o.m. Betafresh (de leverancier van de Led Candles) de candles geretourneerd omdat ze niet goed werkten. Betafresh zou direct na retour ontvangst aan Groupdeal meedelen dat ze het aankoop bedrag terug moesten betalen. Bij een reclamatie bij Betafresh deelden ze mij mede dat groupdeal normaal binnen 1 week terug betaald. Niets is echter minder waar. Groupdeal reageert gewoon niet op emails aan de info of klachten afdeling.
Hele slechte nazorg van Groupdeal zorgt ervoor dat steeds meer mensen afhaken en dus ook een slechte zaak voor De Telegraaf!!

Terugbetaling van de aanschafprijs van de 2 sets (€ 39,90)

Heeft op 23 januari 2014 om 09:20 geantwoord

Eindelijk is de terugbetaling ontvangen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 januari 2014 om 10:16 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Op het door u opgegeven e-mailadres kunnen wij geen mails van u terugvinden. Wellicht heeft u met een ander e-mailadres gemaild.

Wij zien dat de restitutie deze week is doorgegeven aan ons betalingsplatform IcePay. Binnen enkele werkdagen staat het aankoopbedrag op uw rekening.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Edklerks