Klacht: Nog steeds geen refund…

Blondes_on_tour op 03 augustus 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van 17 tot en met 21 april zouden we met 3 personen naar Salou vliegen. Door Ryanair is deze vlucht ivm Corona geannuleerd. Ik heb daarop direct refund aangevraagd. Hiervan ook een bevestiging gekregen. 2 weken later kreeg ik een mail waarin een link naar een voucher werd gestuurd, deze link heb ik expres nooit aangeklikt (vanuit de gedachte dat mijn refund dan mogelijk zou komen te vervallen). Tot op heden echter nog geen refund mogen ontvangen, ondanks berichten in de media dat Ryanair alle refunds voor vluchten tot en met mei al uitbetaald zou hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat ik het volledige bedrag van mijn aangevraagde refund terug krijg van Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blondes_on_tour