Klacht: Nog steeds geen pakje!

op 05 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 25 juni bestelde ik bij Cosmox enkele boeken. Zij beloven: voor 21u besteld, morgen in huis. Nou, dat is dus duidelijk niet gelukt!

Volgens de track&trace code is het pakketje op 27 juni gesorteerd in het sorteercentrum, en op 28 juni voor het eerst aangeboden. Maar: ‘Geadresseerde was niet thuis’ en ‘Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden’.
Het is vandaag 4 juli, en ik heb nog steeds geen pakketje ontvangen. Volgens de t&t is het pakketje al 5 keer aangeboden en was ik steeds niet thuis. Lijkt mij sterk, want ik ben juist heel veel thuis (werkzoekend…:( ). In al die dagen heb ik echter nog nooit een briefje in de bus gehad van de bezorger. Ook worden de codes ‘Bezorger is met pakje onderweg’ en ‘Geadresseerde was niet thuis’ steeds tegelijkertijd en pas ’s avonds laat op de t&t-pagina gezet. Ik heb het vermoeden dat er in al die dagen nog helemaal geen bezorger is langs geweest, waarom heb ik anders nog geen briefje in de bus gehad?! Ik vind dit ronduit schofterig.

Zal ook niet snel meer iets bestellen wat door Selektvracht wordt bezorgd. Volgende keer gewoon weer naar de winkel (dan had ik m’n boeken al uitgehad)… šŸ™

Dat Selektvracht als de wiedeweerga m'n pakketje komt bezorgen!

En als ik dan echt niet thuis ben, waarom dan niet het pakketje bij de buren afleveren of op een centraal punt, zoals PostNL doet?
Oh, en beter personeel aannemen. Er zijn heel veel mensen op zoek naar werk, dus dat zou niet moeilijk moeten zijn...

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 juli 2012 om 11:38 geantwoord

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door aux