Klacht: Nog steeds geen motor voor mijn Brinckers elektrische fiets

op 09 september 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Als ik geweten had dat de service zo slecht was had ik nooit een fiets gekocht bij Fietsenwinkel.
Ik wacht namelijk al 10 weken op een nieuwe motor voor mijn fiets. Volgens fietsenwinkel is deze motor niet leverbaar en ze weten ook niet wanneer de motor wel binnen komt.
Inmiddels kan ik dus al 10 weken mij fiets niet gebruiken en daar baal ik enorm van!!!
Ook is het al de tweede keer dit jaar dat de motor van mijn fiets kapot is!!
Op mijn vraag om een oplossing te zoeken voor dit probleem wordt door fietsenwinkel niet gereageerd.

Ik ben tevreden als mij fiets gerepareerd is, plaats desnoods een andere motor, of geef mij een andere elektrische fiets te leen. Ook wil ik een compensatie voor het feit dat ik nu elke keer met mijn auto of met het openbaar vervoer ergens naar toe moet omdat ik mijn fiets niet kan gebruiken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 10 september 2018 om 15:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door actionman