Klacht: Nog steeds geen hulp na 5 dagen met een kapotte band

op 18 juni 2017 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Wij zijn op vakantie op Corsica en hebben een kapotte band op onze 1 maand oude Volvo XC 90. Nu na 5 dagen is er nog steeds geen hulp van Volvo, niet van onze dealer Van Roosmalen, niet van Volvo On Call, niet van Volvo assistance, niet van Volvo assuranties waar wij verzekerd zijn. Heel Volvo laat ons gewoon rijden op een thuiskomer op Corsica. We kunnen al 5 dagen niet uit ons hotel weg. Het is een Pirelli 275/40 R21 107Y vband en dat schijnt een probleem te zijn. Fijne auto geleverd door Volvo, met banden die niet kapot mogen, want dan kom je gewoon nergens meer. Ze zorgen zelfs niet voor een vervangende auto. O ja, die vervangende auto kan wel, maar die moegen we maar drie dagen hebben en we moeten hem halen op 3 uur rijden vanaf ons hotel………tja hoe doe je dat met een thuisbrenger. Een huurauto kunnen ze wel brengen, maar dat duur nog wel even……….daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen nu al.

direct een nieuwe band, een vervangende auto

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem29095701