Klacht: Nog steeds geen geld terug

op 23 mei 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind februari een bestelling gedaan waar ik later nog 17,99 aan extra kosten moest betalen voor de douane. Omdat ik bij het plaatsen van mijn bestelling hier een soort van ‘verzekering’ voor had betaald van 1eurozoveel, zou ik die 17,99 terug krijgen. Nu 2 maanden verder en word ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Geld is opgenomen maar wanneer verschijnt het op mijn rekening? Wanneer ik om duidelijkheid vraag krijg ik steeds hetzelfde antwoord: dat het is overgemaakt.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodabe