Klacht: Nog steeds geen geld terug

op 28 november 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Besteld artikel binnen de door groupdeal gestelde termijn retour gestuurd.
op 12 september 2017 de volgende mail ontvangen

Beste heer/mevrouw

Je retourzending met ordernummer GJ1637598 is zojuist door ons ontvangen.

Het door jou betaalde bedrag zal binnen 14 dagen worden overgemaakt op dezelfde rekening als waarmee de betaling is uitgevoerd

Helaas tot op de dag van vandaag geen geld ontvangen, ook niet na herhaaldelijk mailen/ bellen met groupdeal David Roosjen.

Iedere keer weer een excuus.

Als ik eindelijk mijn geld op mijn rekening heb staan

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 03 december 2017 om 13:27 geantwoord

Beste heer / mevrouw Moureau,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het geld nog steeds niet op uw rekening teruggestort zou zijn. Dit zou uiteraard allang gebeurd moeten zijn!
Normaal gesproken gaat dit automatisch zodra uw retourzending bij ons verzendhuis binnen is gekomen. Helaas is dit blijkbaar in uw geval niet gebeurd.

Graag ontvangen wij per mail (op info@groupdeal.nl) uw IBAN-nummer waarop wij het aankoopbedrag terug kunnen storten zodat wij het handmatig kunnen doen.

In ieder geval excuses voor het ongemak en alvast bedankt!

Team Groupdeal

Heeft op 04 december 2017 om 20:09 geantwoord

want ik heb nog steeds mijn geld niet terug

Reactie van de melder van de klacht DMXP Moureau

4 maanden geleden - ALWEER MEERDERE MALEN MOETEN MAILEN WANT GROUPDEAL IS ZIJN AFSPRAAK WEER NIET NAGEKOMEN. IK HEB MIJN GELD NOG STEEDS NIET TERUG. WACHT AL VAN 12 SEPTEMBER 2017

Alle klachten die gemeld zijn door DMXP Moureau