Klacht: nog steeds geen geld retour ontvangen

op 19 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb in februari 2018 een samsung S8 plus gekocht inclusief een geld retour aktie bij inleveren van een oud toestel (100 euro de inruilwaarde van het oude toestel). Na het versturen van het toestel alle gevraagde documenten heb ik per email een ontvangsbevestiging gekregen en de mededeling dat binnen enkele weken het geld zal worden overgemaakt.
Het is nu eind september 2018, heb vanaf medio mei elke 2 weken eerst via de telefoon en later per messenger contact opgenomen met Samsung met telkens het antwoord dat alles accoord is en dat het geld binnenkort zal worden overgemaakt. Er zijn inmiddels 6 maanden verstreken (!), heb wel enkele weken geleden 24 euro ontvangen voor de inruil van het oude toestel, maar nog altijd niet de toegezegde 100 euro. Er schijnt bij Samsung niemand rond te lopen die het bedrag over kan of mag maken.

Ik ben pas tevreden wanneer ik de toegezegde 100 euro heb ontvangen plus een schadevergoeding voor de vele uren die ik al heb moeten maken en de irritaties frustraties boosheid die heb moeten ervaren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chiaraleandro