Klacht: Nog steeds geen geld ontvangen en geen reactie van Van Dijk

op 16 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Eerder al een klacht ingediend over van dijk. Ik heb 2 weken geleden mijn boeken aan dit bedrijf verkocht (twv 66.70). Boeken opgestuurd op 7 September en daarbij een track and trace code ontvangen. Via deze code kan ik zien dat van dijk de boeken op 8 september heeft ontvangen. Zij zeggen echter dat de boeken nooit zijn aangekomen en ik het maar zelf moet oplossen met post nl. Vervolgens werd door deze zeer onvriendelijke mevrouw de hoorn erop gegooit. Post nl zegt dat van dijk een contract heeft met hen en dat van dijk het dus moet oplossen. Van dijk vraagt vervolgens om een foto van de track and trace code via de mail, maar heeft 3 dagen later nog steeds geen reactie gegeven. Ik ben dus mijn geld kwijt en van dijk en zijn onvriendelijk personeel weigert te helpen.

Zodra het geld van de boeken op mijn rekening staat en ik een excuus heb ontvangen voor de zeer onvriendelijke behandeling.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 19 september 2016 om 11:07 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Liskee