Klacht: Nog steeds geen correcte afhandeling van mijn klacht referentienummer 611794

op 11 juli 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Geachte behandelaar,

Graag bemiddeling in mijn klacht met referentienummer 611794.
Gaastra biedt nog steeds geen goede oplossing. De mailwisseling voeg ik hierbij toe,
Hopelijk komt Gaastra nu met de oplossing.
Customer Service

Beantwoorden|
do 6-7, 12:08
U;
Customer Service (customer.service.gaastra@doniger-fashion.com);
‘Gaastra Online Shop Support’ (service@gaastraproshop.com)

Mirjam Boekstaaf klacht [Ticket#2017050410002164]
8 MB

Geachte mevrouw Boekstaaf ,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik begrijp uw vraag echter kunnen wij als hoofdkantoor geen klachten afhandelen van consumenten.
U terug sturen naar de Bijenkorf winkel is geen optie.

Mijn advies aan u is, om met uw aankoop bon of bankafschrift contact op te nemen met www.debijenkorf.nl de online winkel van de Bijenkorf . De Bijenkorf is uw contactpersoon, aangezien u daar een koopovereenkomst mee heeft afgesloten.

Onze ervaring is dat de winkels het op prijs stellen om zelf de klachten van hun klanten op te lossen.
De winkel kan altijd contact opnemen met de afdeling Customer Service van Mcgregor

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten/Kind regards

Rietje Cornelissen | Customer Service

E customer.service@doniger-fashion.com

Van: Mirjam Boekstaaf
Verzonden: vrijdag 7 juli 2017 18:47:22
Aan: customer.service@gaastra.nl
Onderwerp: Re: Mirjam Boekstaaf nog geen bericht ontvangen klacht

Geachte mevrouw Cornelissen,

Dank voor kopie bericht. Blijkbaar heeft informatie zich gekruist. De casus betreft een contante aankoop bij de Bijenkorf waarvan een betalingsbewijs helaas ontbreekt.

Ik ben dientengevolge genoodzaakt mij rechtstreeks tot u te wenden.

Helaas neemt de afwikkeling, buiten uw ridicule vergissing of het een MC. Gregor product of Gaastra product betreft, al veel te veel tijd in beslag. Ik verwacht dus nu per ommegaande een oplossing voor mijn Gaastra jas en zie uw voorstel graag uiterlijk morgen tegemoet.

Dank alvast voor de sufficiënte oplossing en vriendelijke groet,

Mirjam Boekstaaf

Als mijn klacht door Gaastra serieus wordt genomen en dat Gaastra met een goede oplossing komt voor de kapotte rits.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gaastra

Bericht van Gaastra

1 maand geleden - Geachte mevrouw Boekstaaf, Vandaag 11-07-2017 heeft u een antwoord ontvangen op uw klacht via ons customer service mail adres. Dat adres is ook bij u bekend. Graag wil ik u verzoeken om onze correspodentie via dat mail adres te laten verlopen. Uiteraard controleer ik alle lijnen waar we benaderd kunnen worden door onze consumenten maar ik ga ervan uit dat als de vraag al via ons mail adres loopt er geen reden is om de correspodentie nog langer via Klacht.nl te behandelen. Met vriendelijke groet,Customer service team Gaastra Customerservice

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 13 juli 2017 om 12:10 geantwoord

Geachte mevrouw Boekstaaf,
Met vriendelijke groet,Customer service team Gaastra
Customerservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam_1