Klacht: Nog steeds geen bezorging

op 18 mei 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 april heb ik een vitrine kast en wandmeubel besteld en betaald. Bij deze artikelen stond een bezorgtijd van 7-10 dagen. Het is inmiddels 18 dagen verder en er is nog steeds geen bezorging
Klantenservice gebeld, ze weten niet waar de bestelling is!?
Kan dit opgelost worden?

Mvg,

M. Al-Awwadi

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling geleverd kan worden. Het liefst zo snel mogelijk (binnen 10 dagen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 18 mei 2016 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Otto heeft onmiddellijk een onderzoek ingesteld. Hieruit is gebleken dat er in het logistieke proces iets mis is gegaan. Hiervoor zijn excuses aangeboden en is er, in gezamenlijk overleg met de klant, gezocht naar een andere snelle oplossing.

met vriendelijke groet

Klantenservice
OTTO

Alle klachten die gemeld zijn door Alawwadi85