Klacht: Nog steeds geen betaling ontvangen

op 13 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb eerder dit jaar al een klacht ingediend over dit bedrijf dat ik mijn bestelling niet had ontvangen. In september kreeg ik dit antwoord terug:

”Beste sabien Berkouwer,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 13.03 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Carla”

Inmiddels zijn die dagen verstreken en heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Ook hoor ik er niks meer van. Ik zou graag het geld zsm willen ontvangen.

Als het geld eindelijk word teruggestort.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

5 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Sberkouwer

5 maanden geleden - Het ordernummer is 1705030327218655 en het gaat om een bedrag van €13.03.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 13 december 2017 om 00:46 geantwoord

Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sberkouwer