Klacht: Nog steeds geen betaalpas!

op 20 januari 2014 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoii.
Ik heb al iets van 2 jaar geleden een betaalpas aangevraagt en mijn adres goed ingevuld.
na een paar maanden had ik em nog niet binnen en had ik gebeld en JULLIE (ING) zeiden dat ik em zo SPOEDIG als mogelijk zal krijgen na een paar maanden had ik nog steeds niks en nu weer niet.

Gewenste Oplossing:

Als ze met mij Telefonisch contact opnemen.
en dat ze zorgen dat ik mijn betaalpas zo spoedig als mogelijk (EN DAN NU ECHT) Krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 januari 2014 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi,

Als je bij ons een Betaalpas aanvraagt, ontvang je deze binnen 5 werkdagen. Om dit zo snel mogelijk op te lossen moet je contact opnemen met onze Alarmlijn: 020 22 888 00 (lokaal tarief). Mijn collega kan dan het e.e.a. nakijken en een nieuwe Betaalpas voor je aanvragen.

Groet,

Deniz
ING Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Melliegirl08