Klacht: Nog steeds geen beschikking

op 04 februari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Ik vind het schandalig ik dat ik al vanaf december 3 keer heb moeten bellen waar onze beschikkingen blijven. Telkens hetzelfde antwoord. We zijn er nog mee bezig door de vele veranderingen. Nou die zijn al langer bekend als december dus iemand heeft er zijn werk niet gedaan. We hebben al zon hoge kosten door ziekte ed en nu kunnen we ook nog eens zitten wachten tot er cak zo vriendelijk is het geld toe te kennen war we recht op hebben. Normaal krijgen we dit in december. Zit nu in februari en heb het voorlopig nog niet. SCHAMEN moeten jullie je. e hoge kosten voor ons gaan gewoon door. Ik mag niet zeggen moet even uitzoeken of jullie daar wel recht op hebben en er vervolgens een maand of 3 over doen.

Ik wil zo snel mogelijk mijn beschikking, Heb nu lang genoeg gewacht,

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 02 juni 2014 om 11:27 geantwoord

Wij hebben deze klant gebeld. In dit gesprek hebben wij uitgelegd dat de voorwaarden voor de tegemoetkoming vanuit de Wtcg voor 2012 veranderd zijn. Hierdoor kan het zijn dat het langer duurt om alle informatie te verzamelen. De klant heeft de beschikking voor de Wtcg 2012 ontvangen. Wij hebben inmiddels ook de tegemoetkoming aan deze klant overgemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door deesvdbeek