Klacht: nog steeds geen beschikking!!! nog steeds aan het verzamelen.

op 29 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Ik heb tot op heden geen beschikking ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld en krijg dan steeds het antwoord dat ze met mijn dossier bezig zijn en dat ze nog steeds informatie aan het verzamelen zijn…..ik geloof er inmiddels niks meer van! Waar blijft mijn beschikking?? Online staat er ook dat er al een regelingsdossier is dus kan niks aanvragen. Hoe zit het??

Dat ik weet wanneer ik mijn beschikking krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 13 februari 2014 om 14:24 geantwoord

Wij hebben telefonisch contact opgenomen met deze klant. In dit telefoongesprek hebben wij de klant uitgelegd dat de voorwaarden voor de tegemoetkoming vanuit de Wtcg veranderd zijn. Wij kijken niet alleen naar het zorggebruik, maar ook naar het inkomen van de klant. De inkomensgegevens hadden wij nog niet van de belastingdienst ontvangen. Daarom konden wij deze klant nog geen beschikking sturen. Inmiddels hebben wij het inkomen wel ontvangen van de belastingdienst. Op basis van haar inkomen komt deze klant niet in aanmerking voor de tegemoetkoming vanuit de Wtcg. Hiermee sluiten wij deze klacht.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vanderspek