Klacht: Nog steeds geen berekening ontvangen.

op 24 augustus 2017 over CAK in de categorie

Mijn man is per mei 2017 verhuisd naar een Sherpa woongroep. Zijn eigen bijdrage veranderd hier door. CAK zou bezig zijn met een berekening hoeveel die eigen bijdrage per maand zou worden. Het is nu augustus en we hebben nog steeds geen bericht hoeveel de eigen bijdrage is. Het risico is nu dat er straks een hele hoge rekening komt, terwijl dit niet zo had hoeven gebeuren als zij hun werk wat vlotter deden. We sparen elke maand wel een bedrag maar weten niet precies of dit overeenkomt met het bedrag wat hun al MAANDEN aan het berekenen zijn. Ik ben hier heel boos over, hoe moeilijk kan het zijn om een berekening te maken! Meerdere malen gebeld met het CAK waarin ze aangaven nog niets te weten, maar dat er wel een regeling getroffen kan worden als dat nodig is. Daar zit hij lekker op te wachten met een Wajong uitkering, nee niet dus. Ze zadelen cliënten op deze manier op met schulden terwijl ZIJ het probleem zijn.

Als ze zo snel mogelijk een rekening toezenden van de afgelopen maanden en we precies weten hoe veel er per maand ingehouden zal worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 25 augustus 2017 om 10:19 geantwoord

Een van onze medewerksters heeft deze klant gebeld. In dit telefoongesprek heeft zij verteld dat de beschikkingen klaar liggen om door ons verstuurd te worden. In deze beschikkingen maken wij de eigen bijdragen bekend. De 1e factuur zal deze klant in september ontvangen. Wij sluiten hiermee deze klacht af. Ellen Webcareteam CAK

Alle klachten die gemeld zijn door Rodriguez1992