Klacht: Nog niks geleverd

op 14 september 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Op 10 april 2017 een eettafel met 6 stoelen en 2 lampen besteld . Vriendelijk geholpen in de winkel . Bestelling zou geleverd worden in week 26 . In week 26 niks gehoord en niks binnen gekregen dus maar zelf gebeld. Nou toen werd er aangegeven dat het vertraagd is en zal geleverd worden in week 29. Oke dan maar wachten dachten wij. Week 29 nog steeds niks en weeeer niks van ze gehoord dus weer contact opgenomen. Ze hebben het weer uitgesteld. Nu alweer week 37 en nog niks . En al zeker 6 keer contact met ze gehad en elke keer konden zij mij niet duidelijk maken wat er nou aan de hand is. Vandaag naar de zaak gegaan om duidelijkheid te krijgen word er doodleuk gezegd ja ik stuur een mail ze nemen wel
Met je contact op terwijl ik naar de zaak ben gegaan omdat het hoofdkantoor zelf niet wist wat er aan de hand was! Heel onbeleefd en onbeschoft behandeld door de manager terwijl hij bij de verkoop heel leuk en aardig was.Mijn aanbetaling teruggeeist maar dat moest maar dan ook via de mail! En op wat voor termijn dan zou zijn weet hij niet want dat regelt hij allemaal niet, en kan daar ook niemand over contacteren terwijl hij een manager is!Stelletje oplichterij en niemand kan je antwoord geven van directeue tot hoofdlocatie tot aan de manager van de winkel. Hele slechte zaak ! Koop daar niks ze kunnen goed verkopen maar niks leveren!

Wanneer het geld Z.s.m terug wordt gestort en niet weer 5 maanden lang laten wachten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.khatib