Klacht: nog niets ontvangen

op 20 mei 2020 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 11 april 2 shirts besteld en kreeg bericht dat ze verzonden waren en ik moest rekenen op 5 a 9 werkdagen.
Op 30 april maar eens geïnformeerd maar kreeg een vage mail over vertraging door corona en of ik maar wilde afwachten tot 20 mei
Nog een keer een mail gestuurd en bericht terug dat het in behandeling genomen wordt.
Ik ben bang dat ik 60 euro voor niets heb betaald

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als duidelijk is wat er met mijn shirts is gebeurd, als ik ze alsnog snel ontvang of anders wil ik graag mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GDW