Klacht: Nog niets ontvangen

op 07 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Besteld telefoonhoesje 17 12 2017. Levertijd 10 tot 20 werkdagen. Toen het niet binnen wassen via account gekeken. Blijkt er geen tracking te zijn. Wel bericht dat het wel 30 werkdagen zou kunnen duren. Na die 30 dagen maandag melding gemaakt van niet ontvangen zending. Ontvang ik een heelomstandig verhaal. Komt er op neer nog maar te wachten tot 15 02 want het kan wel 60 dagen duren omdat het pakje van postkantoor naar postkantoor zou gaan?
Ben bang dat ik naar mijn hoesje en mijn centen kan fluiten

Als ik hoesje ontvang of mijn geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 07 februari 2018 om 23:45 geantwoord

Beste J Roest,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik heb uw klacht ontvangen en zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 6.12 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Leon
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Janro