Klacht: Nog niet teruggestort abonnementsgeld

op 30 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

In week 22 krijg ik een bevestiging van De Telegraaf dat het abonnement van mijn moeder wordt beëindigd per 2 juni, wegens haar overlijden.
Het gaat om een bedrag van € 85,16.
In week 30 heb ik telefonisch contact met de Abonneeservice omdat er nog niets is teruggestort. Ik krijg te horen dat het terugstorten sowieso 8 weken duurt, maar er wordt werk van gemaakt en met 2 weken kan ik het geld op de rekening verwachten. (Noot: we zijn dan al 10 weken verder!).
In week 34 bel ik nog een keer naar de Abonneeservice want het geld is er nog steeds niet. Een alleraardigste medewerker begrijpt er niets van, want het geld had al in week 29 teruggestort moeten zijn. Hij gaat er werk van maken.
Het is nu week 35 en er is nog steeds geen geld teruggestort.

Wanneer het bedrag van € 85,16 deze week wordt teruggestort.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 augustus 2016 om 16:12 geantwoord

Heeft op 30 augustus 2016 om 19:32 geantwoord

Deze oplossing voegt niets toe aan de toezeggingen die ik al eerder kreeg.

De zinsnede: \"... dat u het geld zo spoedig mogelijk terug wilt ontvangen...' vind ik in dit verband behoorlijk ongepast. De Telegraaf heeft al 13 weken geld in hun bezit waar ze geen enkele dienst of product voor leveren en nog kunnen ze niet toezeggen dat ze het morgen overmaken.

Alle klachten die gemeld zijn door De erven Meijer-deSwart