Klacht: Nog niet binnen

op 06 september 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in mei mijn bestelling en betaald en afgerond en het is inmiddels al augustus en ik heb het nog steeds niet binnen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje (zo snel mogelijk) binnen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

4 maanden geleden - Helaas kunnen wij uw bestelnumme niet herleiden via uw naw gegevens. Geeft u ons het bestelnummer svp, dan zullen wij dit zsm behandelen mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Raihana