Klacht: Nog minder dan de service van Beun de Haas!

op 16 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ongeveer 1 jaar geleden 75 m2 laminaat gekocht prarie gekocht kleur grijs.
Nu door lekkage 3 nieuwe delen nodig dus op naar de Ikea, Nee meneer uit het assortiment (m.a.w.) leg maar 75 m2 nieuwe laminaat (hahaha handel).
Donder op Ikea met je,n slechte service heb een motor uit 1960 kan nog steeds alle onderdelen krijgen snap niet waarom ze niet een aantal pakken in voorraad houden voor bovenstaande gevallen!! Van prettige winkel is het nu een soort Action geworden voor mij!!

Als de hele tent failliet gaat!!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 16:47 geantwoord

Hej Reinie,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

Balen dat je lekkage hebt gehad! We kunnen ons voorstellen dat je er niet op zit te wachten om te betalen voor laminaat voor de hele ruimte. We hopen dat de verzekering hierin iets voor je kan betekenen. Het spijt ons dat we je in deze niet verder kunnen helpen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

We wensen je een fijne dag!

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Californiat4