Klacht: nog geen geld terug

op 16 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb op 30 mei mijn airmax pillows terug gestuurd omdat deze absoluut niet aan de verwachting voldeden. In tegenstelling van wat je op TV ziet kreeg ik twee hele kleine kussentjes opgestuurd. Op 1 juni zijn de kussentjes volgens Post.nl bij Tommy afgeleverd. Anderhalve week geleden heb ik via de site het klachten formulier ingevuld omdat ik mijn geld nog niet terug had ontvangen. Geen reaktie op gehad. Tot op heden nog steeds geen geld terug ontvangen. In de voorwaarden staat dat het geld binnen 30 dagen na ontvangst wordt terug gestort. Geen idee waarom ik het nog niet heb ontvangen.
Wat mij ook niet aanstaat is dat er wordt geadverteerd met “geen verzendkosten”. Dan vind ik het vreemd dat ik wel de kosten voor retour zenden moet betalen…….

Ff ter update; NOG STEEDS GEEN GELD TERUG ONDANKS TOEZEGGING EEN MAAND GELEDEN…….

SNEL geld terug en verzendkosten terug

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 20 augustus 2012 om 10:39 geantwoord

Aankoopbedrag is reeds bijgeschreven, echter vergoeden wij geen verzendkosten die de klant voor retourzending heeft gemaakt.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door janvdvlies