Klacht: nog geen enkel cadeau ontvangen

op 14 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 juli 2016 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Derlagen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en zien dat u gekozen heeft voor de digitale versie van de Privé.
U heeft hiervoor al eens een account aangemaakt. Met deze gegevens kunt u inloggen en de Privé lezen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door M.Derlagen