Klacht: nog geen e-tickets ontvangen

op 29 november 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi, ik heb kaarten voor Rico Stick en Typhoon en er werd mij gemeld in een mail dat ik 24e nov de e-tickets zou ontvangen, helaas nog niets zien binnen komen, hoe zit dit?

Gewenste Oplossing:

als ik de e=tickets binnen krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 29 november 2016 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Emmy,

Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben u, na directe communicatie met u via ons algemene e-mailadres, uw kaarten reeds nogmaals toegestuurd. Hopelijk heeft u de kaarten kunnen downloaden en uitprinten. In de toekomst is het handig om direct contact met ons op te nemen, zodat wij uw probleem kunnen oplossen.

Veel plezier bij het evenement!

Vriendelijke groet,

Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door emmyhelpt