Klacht: Nog een abbonment

op 19 juni 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Heb een abbonement gehad moest beindigd worden omdat ik 15 was en dat werdts gezien als fraude omdat ik perongeluk op mn pas een ouders jaaryal had ingetoetst heb ook gezegd dat ik vijftien was.
Toen hebben ze me abbonnement beindigd
Opeens staat er een nieuw abbonement ben drie x bij basic fit geweest en ze zeggen dat ze het gaan oplossen en klantenservice een mail sturen hebben ze gedaan maar krijg steeds niks wil deze graag ook beindigd hebben

Als mn abbonnement wordt beindigd en t geld wordt teruggeboek

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 juni 2021 om 07:32 geantwoord

Beste Rens,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan, betreft jouw lidmaatschap. Ik heb dit direct voor je nagekeken.

In de administratie kan ik zien dat er in december 2020 al contact is geweest per e-mail. Je hebt jezelf ingeschreven met een valse geboortedatum waarbij je 6 jaar ouder bent, dan dat je in werkelijkheid bent.

In de e-mail van 10 december 2020, hebben wij jouw gevraagd om een kopie van jouw geldige legitimatiebewijs toe te sturen, waaruit blijkt dat je daadwerkelijk 15 jaar (en dus minderjarig) was ten tijde van de inschrijving. Op basis daarvan kunnen wij het lidmaatschap beëindigen. Je hebt deze e-mail tot op heden niet beantwoord, waardoor jouw lidmaatschap nog steeds actief is.

Ik wil je vriendelijk verzoeken om een kopie van jouw geldige identiteitsbewijs per e-mail naar ons toe te sturen. Dit kan naar: [email protected]

Wanneer wij geen bewijs ontvangen waaruit blijkt dat je minderjarig was ten tijde van de inschrijving, dan blijft het lidmaatschap rechtsgeldig en zullen de verplichte lidmaatschapsgelden tot de einddatum voldaan moeten worden. De einddatum conform jouw overeenkomst is vooralsnog: 3-9-2021.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Rensiee