Klacht: Nog altijd geen boeken

op 23 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb op 11 juli (eerste dag dat je ze kon bestellen) boeken besteld bij Van Dijk. Indien voor 29 juli besteld zou je ze de week voor aanvang school ontvangen. Wel, mij dochter moet vrijdag weer naar school en maandag begint school officieel maar er is nog altijd niets bekend over levering boeken. Als ik op site kijk bij bestelstatus, staat bij ene item ”in behandeling”, bij andere item ”besteld. Gebeld met Van Dijk maar jongen van klantenservice kan mij niets vertellen. Hij kan niet zien wanneer de boeken geleverd worden, nog kan zien wat status bestelling is. Ik vroeg hem verbaasd ”maar ik bel toch met Van Dijk”? Ja, dat was correct maar ik moest maar afwachten

Wanneer de boeken van mijn dochter uiterlijk donderdag of vrijdag door ons ontvangen worden en niet, zoals ik veel verhalen lees op internet, mijn dochter maandag zonder boeken naar school moet.

Als je als bedrijf iets garandeert moet je het ook waarmaken. Niet eerst geld incasseren en dan klant maar laten afwachten...........

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:24 geantwoord

Beste mevrouw Langeveld,

Wanneer een boekenpakket voor 29 juli 2016 is besteld, garanderen wij dat het pakket uiterlijk in de week voordat school aanvangt wordt geleverd. Het pakket staat momenteel in bewerking, wat betekent dat men er in het magazijn mee bezig is. Ons systeem staat per regio ingesteld en op basis van deze datum wordt het pakket in behandeling genomen. De eerste schooldag staat geregistreerd op 29 augustus 2016; het pakket wordt dus uiterlijk deze week geleverd.

We kunnen, gezien de status van het pakket, op dit moment helaas niets meer doen om het leveren te bespoedigen. Ook wordt de datum van afleveren pas bekend wanneer het pakket in het uitlevertraject bij PostNL terecht komt; deze status is op dit moment nog niet zichtbaar.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Sanneke120