Klacht: no confirm from ideal and bank

op 28 januari 2014 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 januari 2014 om 21:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Rinka,

Thank you for your message. From your message I understand that you made a payment via iDEAL, but the webshop didn't receive this money.

Unfortunately, I am not able to find any details, because of a lack of information about your account. I would like to advise you to contact us via Facebook or twitter, so we can help you.

Via http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/index.aspx you can find all contact options.

Kind regards,

Ellanoor
ING Webcare team
http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/de-ing-in-social-media/webcare/index.aspx

Alle klachten die gemeld zijn door rinka