Klacht: NL14RABO0155503219

op 02 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aankoop gedaan en heb ik betaald via iDEAL globalcollect maar heb er niks meer van gehoord en ook geen bevestiging van mijn aankoop gekregen dus ging ik het via Google op zoeken en heb ik nog meer klachten met het zelfde rekeningnummer gevonden. De andere klachten zijn opgelost en ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen…..

Gewenste Oplossing:

Ik wil heel graag mijn geld terugkrijgen of mij bestelling geleverd ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

3-Aug-2017 Mevrouw Lopez per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra1976