Klacht: NL14RABO0155503219

op 27 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik boek 55,68 over en denk daarmee een internetbeveiliging te kopen.
Nu blijkt dit niet te kloppen ik heb ook niets ontvangen.
Afzender of incassant uit Malta

Gewenste Oplossing:

Indien mijn geld terug gestort wordt en deze afzetter in gevangenis zit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 28 juli 2017 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

28-Jul-2017 De heer Viguurs per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Gesprekstherapeut Viguurs