Klacht: Nissan Juke automatische versnellingsbak

op 06 juli 2017 over Nissan in de categorie Automerken

Ook bij onze Juke, bouwjaar 2011 /km stand 25.600, ging de automatische versnellingsbak kapot (juni 2017). Gezien de vele reacties op internet dus een “fabricagefout”en geen “gebruikersfout”.
De eerste prijsopgave voor vervanging was € 9.800 oftewel technisch totall loss. Maar deze prijs werd door de dealer, Auto Ridderkerk bv, na overleg met Nissan Nl, teruggebracht tot € 4.500. Hier moest ik blij en dankbaar voor zijn? Nou, ik dacht het niet! Na een email van mijzelf naar Nissan Nl en een telefonische terugkoppeling van Nissan Eu, werd de toezegging gedaan van 90% korting op de versnellingsbak. Alhoewel wij gratis vervangend vervoer kregen was Auto Ridderkerk zelf niet bereid bij te dragen in de restkosten zodat wij uiteindelijk een bedrag van € 1.045,00 hebben betaald. En ik kan u vertellen dat ik hier absoluut niet blij mee ben. Jammer hoor Auto Ridderkerk bv, wat een ON-PROFESSIONELE houding.
Resultaat: minus 1 klant.

1. een uniform coulancebeleid van NIssan, want nu staat de dealer voor joker;
2. creditering van € 1.045

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nissan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nissan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arend RdW