Klacht: Niks te merken van die “oplossing”

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Even geleden meldde ik een klacht dat de buslijnen op de Tuinzigtlaan te Breda te vroeg vertrokken. Ditmaal opnieuw, buslijn 311 vertrekt te vroeg. Hierdoor mis ik weer een overstap. Jullie “poging” tot oplossen van dit probleem lijkt te zijn mislukt.

1. De buschauffeur wordt aangesproken.
2. Dit probleem wordt uitgelegd aan personeel.
3. De Arriva laat blijken dat er wordt gewerkt aan een oplossing.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 17:56 geantwoord

Beste Caslammerink,

Wat vervelend te lezen dat je het opnieuw hebt ervaren. We hebben je vorige bericht onder de aandacht gebracht bij de teammanagers. Deze hebben dit besproken met hun team.

Echter blijven er natuurlijk altijd omstandigheden waardoor wij niet precies volgens dienstregeling kunnen rijden. Denk hieraan aan drukte op de weg, files of ongeplande stremmingen. Als het gaat om te vroeg vertrekken kan dit voorkomen omdat niet alle haltes zo zijn ingedeeld om een bus te laten wachten tot het zijn tijd is. Hierbij kan er verkeer gehinderd worden.

Ik zal wederom onder de aandacht brengen dat het weer is voorgevallen zodat het weer als algemeen punt besproken kan worden.

Excuus voor het ongemak.

^Zoë
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Caslammerink